Uppe innan tuppen

klockan är 5:20 och jag känner mig inte så pigg kan ja säga..
ska bli hämtad om 1h av en av killarna i min anthro klass..ska åka till Yucca Valley där vi ska möta resten av våran klass..tar ungefär 2.5h att köra dit, dom flesta åkte igår och campade, men ja va inte så sugen på det kan jag säga..glömde tillgäga att alla ska hem till min lärares sommar stuga i Palm Springs sen och ha BBQ fest..sen har en av tjejerna i min klass étt stort hus party hon bor i ett kollektiv..så ja får se vad som händer..måste gå nu iaf
Jag ska åka med en kille som jag aldrig pratat med, känner alla andra i klassen men han började lite konstigt typ i mitten av semestern..bara typ satt där...men men bättre än att åka sj..

Till vädret nu då igår var inte att leka med, dom senaste dagarna har de varit närmare 40 grader och det är inte att leka med, så himla varmt i läg med, låg typ halvdöd i soffan hela eftermiddagen igår för de var för varmt att göra något..åkte å bytte olja på min bil med, men de va så j*la varmt ute så de va enda tiden ja spendera ute..å idag har vi inget val vi ska spendera den tiden ute i öknen dessutom, mindre spännande.....
jaja lägger upp kort senare
hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0