UCLA och poolparty

ligger här i sängen ska sova snart, är hos päronen, ska till UCLA imon möta upp min anthro klass e öppet hus så vi ska på arkeologiska föreläsningar, sen blir de snabbt tillbaka till mina päron för att göra pannacotta ( och om någon vet hur mkt gelatin pulver man ska använda please dela med er..här finns inga blad) sen kommer gästerna 6 å föreläsningarna slutar 4..

Ramtin hans bror och mamma å pappa ska komma, dom ska ha blind date me mina föräldrar, å självklart kommer jackie. Sen kommer mojan å hennes mamma, mojan e hon designern som ja umgåtts me en del....

ska nog inte bada i poolen lite kallt så sent, men blir mat, festande å jacuttzi förbruk på uteplatsen, sen massa plugg..ska lägga mig nu iaf
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0