Trött

Urch finns inga ord som kan beskriva hur trött jag är nu, klockan är inte ens 6, tar på krafterna att vakna så tidigt varje morgon...

Provet igår var iaf jätte svårt...sen åkte ja direkt till La Zoo skulle ju va där 9..var lite orolig att ja skulle komma för sent för de var massa trafik, men trots de kom ja 30 min före min tid, var ju bara att vänta, sen kom Jim han som ja pratat me innan å sa att han väntar på huvud sjur skötaren att dom brukar göra intervjuerna ihop, satt och vänta till 9:30 och nu hade 2 andra oxå kommit men ingen djur ans..

Till sist sa Jim att vi skulle börja utan honom och tur var de för ja var så nervös att ja inte kunde vänta mer..
han ställde 10 frågor tror ja, olika scenarion osv..tog sammanlagt 15 min och sen åkte ja hem igen för att duscha och sen till skolan...

Ringde till han igår, och jag fick det:) ska på orientationen 10 juni, längtar så mkt.....

nä ska till skolan nu iaf
ha de så bra kram

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad var det du fick? Var det ett jobb?

2008-05-18 @ 19:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0