Sett min andra kändis:)

Jupp igår skulle vi ut och äta för att fira min brors födelsedag, skulle till Bj men det var 1½ timma vänte tid så vi hamna på Cheese cake och bakom mig satt Omarion, kan ju säga att dom som jobba där glodde ganska mkt, och när han var klar drog han ner sin keps och sprang nästan ut, måste vara väldigt spännande att vara känd och behöva leva så...(not)

Idag står mkt på schemat, ska ha study group med min anthro klass och pot luck..
sen måste jag till Jasons hus för vi ska ha sista UNICEF partyt, men kan dock knappt sanna för måste hem till Ramtins familj på middag och sen ska ja micke, min bror, Sabrina, Ramtin, Jackie och Arman ut och festa loss i Hollywood, möjligt att folk från min anthro klass oxå följer me...

nä ska slappa lite nu innan allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0