kort uppdatering

orkar inte uppdatera så mkt så de blir en kortis,,
började få ont i halsen under helgen men de blev mkt värre under veckan, hade ju halsfluss en massa i sv men aldrig så illa som ja har haft här å de här var andra gången förra gången var de nyår 2006 å då fick ja recept å medicin av min kusin som e läkare, ´skulle träffa skolläkaren i ons men efter 20 min kemi kunde ja inte hålla mig mer kände mig piss å gick och boka tid till en annan läkare, åkte dit å de va inga bra nyheter var väldigt uppsvällt å inflamerat, täckte lver halva halsen, så jag fick värsta kuren på 10 piller varje dag...8 steroider och 2 antibiotika varje dag...inte så spännande, om de inte hade gått ner så hade jag fått åka in på akuten igår å tömma mandlarna, mår bättre nu känner fortfarande av de å alla biverkningarna...
måste iaf operera bort mandlarna så fort ja blir frisk...
nä ska iaf slappa nu e hos päronen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0