Helgen

Var väldigt trevligt, hade ju massa gäster, och vi "ungdomar" spendera större delen av tiden i trägården å umgicks..dock blev de inget plaskande i poolen för ingen hade tagit med sig badkläder, men de gjorde inte så mkt.

Senare på kvällen runt 11 snåret bestämdes de att vi skulle ta oss till en Pub någostans i Santa Monica, då ja var den enda som inte hade druckit visste ja vad det innebar:)
Äkte till Bodegas som ligger 15 min från min läg så de kändes ganska drygt å åka dit och sen köra hem alla jacki ram och arman som alla bor nära mina föräldrar men men de gör inget.

Var i UCLA i Lör oxå, var mest ganska segt, har iaf bestämt vilken avdelning jag ska göra mina final timmar på och det blir med Tom, ska koka djur huvud å grejer och kolla ben och tänder å grejer..närmsta djur intresset ja kan komma..

Imon har jag ett stort matte prov som just nu känns skit att ha, men sen har ja iaf nått att se fram emot, ska till LA Zoo på volonteer intervjue..tur att de hamna på den dagen för nu är våran anthro klass slut oxå för vi har spenderat massa tid ute på våran fritid så jag har 4h håltimma mellan lektionerna imon, vilket kommer vara mindre kul..

Sen i helgen ska vi till Joshua tree och campa och grejer me anthron, sen skulle våran lärare ha BBQ fest på lörd efterm/kväll men ja har inte bestämt om ja ska åka dit över lör dag bara, är 2½ timmas körväg men mkt lättare..
nä ska gå till skolan nu, börjar ju 7 varje morgon,
Kul att solen börjar titta fram hemma i Sv nu,,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0