Bara 29 grader

Idag och det är riktigt skönt för innan har de ju varit närmare en 40 grader och dötts hett, har knappt kunnat sova på kvällarna, men skönt att kunna ha sommarkläderna på sig:)

För att svara på din fråga Martina så var det jobbet på djurparken jag fick, kommer ju inte få betalt ska voloentär jobba, men här är efterfrågan på det stort, hade tur:=) måste ju ha ett års erfarenhet för att komma in på den skolan jag vill med så det blir 2 flugor i en smäll..

I helgen har de inte hänt så mkt, var i joshua tree i lör det var inte så kul, spatsera runt i öknen i flera timmar i hetta som översteg 42 grader..och inga kalla vindar, sen avslutades dagen med att åka till våran lärares sommar hus i Palm Springs för bbq/poolparty han bjöd på alkoholen och tilltugg..men som vanligt nöjde jag mig med en cola..

fick reda på underbara nyheter idag..cilla kommer antagligen komma hit och spendera 3v med mig vilket jag verkligen ser fram emot eftersom jag annars skulle få spendera hela sommaren alldeles ensam..
nä ska äta något och plugga kemi
hoppas alla ni har de ra i sv saknar er en massa
puss/kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0