Sommarlov

Så himla skönt, var ju officiellt klar med skolan i tors, hade mitt sista kemi prov då...sen blev de hem å slappa några timmars sömn att ta igen sen åkte vi till mina päron för ja skulle ta maya till veterinären då ena hennes tå hade svullnat upp..visade sig att hon fått in en tagg från citron trädet då hon leker i tomten hos mina föräldrar.....

i fre åkte vi först till LA zoo då ja skulle hämta papper för att åka till Downtown och ta fingeravtryck för mitt jobb som ja börjar på, på ons...

körde lite vilje på vägen till downtown stod att man skulle köra av mot 2 andra motorvägar på samma gång  å de va lite svårt..men vi kom fram endå utan några omvägar el problem, sen bar de hem då vi tänkte städa eftersom vi skulle ha fin besök på lör...men bestämde oss för att gå ner lite till poolen och sola innan, när vi smörjt in oss å allt annat och gick ner så var poolen stäng för renovering, så vi åkte till Venice beach ist, efter några timmar åkte vi hem å städa och kolla på Semi Pro på dvd, på lör gick jag på en jobb intervjue som barnvakt för 2 flickor, och fick de sen hann ja bara köpa lunch och sen var de dags för slygplatsen för att hämta cilla...tror ja stod där å vänta i över 1½ timma så segt......

på lör hade vi även planerat en förfest i våran läg och bjudit hit Jackie, Arman och Ramtin och vi skulle på någon pub som Jackies kompis skulle ha sin avskedsfest i......

å igår var vi hos mina päron och åkte å shoppa lite och när vi kom tillbaka till dom såg ja att maya halta på fram tassen nu, fattar inte vad hon gjort, var de inte nog me all antibiotika hon måste äta som de e...

Nu är kl 7:02 och alla är vakna, ja å cilla gick på morgon promenad igår å ska göra de idag med, men idag bestämde vi oss för att ta promenaden på Santa moncia beach på strand promenaden ist.....

nä nu ska ja göra mig iordning, idag ska ja jobba mellan 3-7 imon blir de åka till flygplatsen lämna M, åka till LA zoo för orientation och sen blir de Salsa på en club.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0