Sommar å sol

Har varit fruktansvärt skönt väder här, cilla har ju varit här i lite över 1v nu och vi har haft fullspäckat schema...våra dagar har mest varit likadana men vi är glada för det, gått upp innan 9 på morgonen, gått ut och promenerat, åtit frukost, legat å solat vid poolen och simmat några varv..sen på kvällarna har vi tagit salsa lektioner på olika klubbar och sen spenderat hela natten där el till 2 då allt stänger här..träffat massa roligt folk och fått några privat lektioner....

vi har hunnit shoppa en del både hos mina föräldrar och här på thirdstreet...har spelat lite basket oxå..invigt min nya boll..
har varit lite seg på att uppdatera...men har varit så upptagen, sitter ju barnvakt åt 2 flickor oxå 7 och 10 år..ska dit idag och sen blir de salsa direkt efter....ska bara åka hem och plocka upp cilla....

Planer för veckan
mån: Jobb, salsa
Tis: skola, jobb, salsa
Ons: skola, jobb och salsa
Tor: skola sen sex and the city
Fre: vegas med cilla
Lör: hemgång från vegas sen stor dans show
sön: vila och sen Salsa
hon är för tillfället och rider, hade oxå velat göra det men hade ju min första sommarlektion idag, det var ganska svårt...geometry....
nä ska duscha nu och göra mig iordning....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0