Naturkatastrofer...

2 naturkatastrfofer har jag upplevt nu, ganska underligt, samma dag jag hade på mig mitt nya vita duv armband på jobbet flög det in en i butiken, fick jaga den lite innan jag fick tag på den och släppte ut stackarn, kort efter slog en 5.4 jordbävning Los Angeles och många andra ställen dom kände den enda ner till Las Vegas...5.4 på richterskalan hur de nu stavas e ganska stark. hela marken skaka fatta inte ens vad som hände, första och sista på länge hoppas ja men dom tror de kommer fler å starkare, den starkaste här låg på 7 någonting och det var många år sedan, och i mån när jag jobba på LA zoo fösta dagen hamna jag i bird show avdelningen så kul har alltid velat jobba närmare asätare, örnar hökar och ugglor, så hörde vi massa helekoptrar över oss precis sen sändes det ut över radion att det var 2 bränder i närheten och beredskap var inroppat,..jag fick gå..men kunde inte ta mig ut på motorvägen för en av bränderan var just där, fick åka åt andra hållet ta mig till hollywood å sen hem.....
inget super allvarligt iaf.....
ska sova mega trött jobb salsa imon och zoo på tor om ja orkar beroende på salsan imon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0