Värme och studygroup

Idag ska de bli 27-31 grader och ännu varmare imon, så himla skönt hoppas de fläktar lite me, ska åka till en tjej i min anthro klass om en stund vi e några i klassen som ska plugga inför provet som e på mån...

sen ska ja till mina päron och leka me maya, ska ut imon me men vet inte om vi åker ner till San Diego el ut här i LA; hade nog varit roligade i SD ett bra avslut på lovet men inte fått svar av Veronica än, igår var vi ute på japansk restaurang Kabuki med Mojan och Ali de va faktist trevligt var ju inte så himla hungrig men fick ju i mig en liten del av maten iaf...

gick upp ganska nyligen, ska äta en bagel med cream cheese och sen börja packa lite de ja ska ha me mig...
ha en trevlig helg och Martina hoppas du mår bättre så du kan ha ditt efterlängtade party:)

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack vännen, men det blev tyvärr ingen fest. Var helt risig o orkade inte ta tag i någonting då! Blir nog om 2 veckor igen.

2008-04-18 @ 23:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0