Tillbaka till verkligheten

Ja imorgon e de ju dags att gå up 5.30 igen och åka till skolan, ser ju inte fram emot de, har ju 2 prov imorgon och 2 på tis, snacka om att man inte kan slappna av och njuta av lovet...

Hela helgen har vi spenderat hos mina föräldrar, tänkte ju tränat maya lite intensivare i agility nu när grejerna hade kommit men de har varit 34+ hela helgen, och idag vad de tom över 35 snacka om värme bölja..för varmt och nu får ja klaga...fick ett sms av Jackie mitt i  mitt pluggande om att hon och Ramtin skulle ha pool party vid 2.30 och att vi var bjudna, efter många om och men tog vi vägen om eftersom de endå ligger på vägen hem till oss..
hade bara tänkt att umgås och spela biljard men, blev årets första dopp ist, var ju så vamt att bara ligga å sola...sen gick vi upp till deras läg ist och så blev de korv me bröd:) och lite planer om Vegas tripp i början på maj..kanske skulle hitta på nått trevligt på fre oxå för alla var lediga, ska dock iväg på fre morgon med min anthro klass e ju ledig men ska göra massa konstiga grejer utanför skolan, och avlslutar sem tidigare ist..på fre ska vi till Santa monica mountain och kart lägga och leta flaggor...
lägger upp 2 kort från pool partyt


       kan ju säga att denna solen stekte


Kommentarer
Postat av: Zandra

Awww. vilket fint inlägg om vänner ;) Saknar dig med. alot! Puss

2008-04-14 @ 09:55:20
Postat av: Majja

Men Sogol, det låter på dej som om 30 grader och sol ute INTE är skönt?! Här hemma i kalla Sverige jublar vi över 10 grader och sol... Jag hade gärna bytt med dig för en dag ;)

2008-04-15 @ 10:47:40
URL: http://luftslott4.blogg.se
Postat av: Tina

Jag viiilll också ha värme o sol!!!

2008-04-18 @ 23:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0