5:30 am

Det är Fredag och egentligen är jag ledig, men ska upp till Santa Monica Mountains med min anthro klass idag och kart lägga bergen och sen skulle vi med våran lärare till någons baksida där han ska leta efter arkeologiska föremål...

Ska samlas 7:45 vid Peperdine University för att sen åka ihop till den plats han har valt ut, blir upphämtad 6:15 av Kenzi, som tror vi kommer hamna i trafik om vi åker senare...

Igår ringde Hugo mig och fråga om ja ville med på en show inspelning, hade ingen aning om vad de var vi skulle gå på, hamnade iaf på Sony pictures här nära oss..och skulle se inspelningen av Til Death var väldigt trevligt, fick ju se Brad Garett, Eddie Kaye Thomas, Joely Fisher och Kat Foster, dom var himla trevliga, man fick ställa frågor som dom svarade på direkt, mkt skådespel/publik kontakt...

Ja fick tom gå upp längst fram och ställa mig framför alla i publiken och bli utfrågad av komikern som jobbade där..hade riktigt trevligt iaf även om de tog 5h

warehouse partyt var helt ok, schyst lokal som de va i och massa dricka och mat gratis, men ja va ju fylle chaufför så ja va nykter som vanligt men nu något att skylla på:)

nä måste gå kenzi e npg här strax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0